- 16-04-2020
- Autor: M. Lewandowski
- drukuj
Deklaracja dostępności cyfrowej
Deklaracja dostępności Portal Internetowy
Powiat Świebodziński zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Portal Internetowy.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Lewandowski.
- E-mail: m.lewandowski[at]powiat.swiebodzin.pl
- Telefon: +48 68 4755308
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie
- Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
- E-mail: starostwo[at]powiat.swiebodzin.pl
- Telefon: +48 68 4755308
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba urzędu Starostwa Powiatowego w Świebodzinie przy ul. Kolejowej 2, 66-200 Świebodzin nie posiada windy. Urząd posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
-
Co i jak w starostwie?
-
Tarcza Antykryzysowa
-
Formularz kontaktowy
-
Elektroniczna skrzynka podawcza
-
Rodzina Razem
-
Służba zdrowia i opieka społeczna
-
Modernizacja kształcenia zawodowego
-
Organizacje pozarządowe
-
Oświata
-
Portal geodezyjny
-
Inwestycje drogowe z PRGIPID
-
Nieodpłatna pomoc prawna
-
Jakość powietrza
-
Wydarzenia
-
Rada Powiatu
-
Zarząd Powiatu
-
Starostwo Powiatowe
- Polityka Jakości
- Starosta
- Wicestarosta
- Sekretarz Powiatu
- Skarbnik Powiatu
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Finansowy
- Biuro Rady i Zarządu Powiatu
- Zespół Stanowisk ds. Edukacji i Zadań Społecznych
- Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
- Wydział Gospodarki Nieruchomoścami
- Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska
- Wydział Komunikacji i Transportu
- Wydział Zarządzania Projektami Europejskimi i Zamówień Publicznych
- Wydział Dróg
- Samodzielne stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Samodzielne Stanowisko ds. Promocji
- Audytor Wewnętrzny
- Zespół Radców Prawnych
-
Ogłoszenia
-
Kontakt
-
Numery kont bankowych
-
Regulaminy / Instrukcje
-
Mapa dróg powiatowych
-
Tłumacz migowy
-
Linki
-
Deklaracja dostępności cyfrowej