Aktualności

  • 01-03-2021
  • Autor: Anna Zielińska

Komunikat PSSE w Świebodzinie

Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19

PSSE w Świebodzinie informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:
1.         online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne 
2.         lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.
Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020r. włącznie.

Pozostałe sprawy mogą być  kierowane do PSSE w Świebodzinie drogą mailową.
Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją