TARCZA ANTYKRYZYSOWA COVID-19

  • 27-04-2020
  • Autor: Anna Zielińska

Kolejny nabór w ramach tarczy antykryzysowej

Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników

Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników przyznawanego na podstawie art. 15zzc ustawy z dn. 2 marca 2020 r. ze zm. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Nabór wniosków trwa od dnia 22.04.2020 r. od godziny 10.00 do dnia 05.05.2020 r. do godziny 12.30.
Komplet dokumentów należy składać:
I. W postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Kompletny wniosek złożony drogą elektroniczną powinien zawierać:
1. Wniosek o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników z dołączeniem pełnomocnictwa ( jeśli dotyczy)
2. Umowę o dofinansowanie w postaci nie podpisanego oraz niezeskanowanego dokumentu.
3. Załącznik nr 1 do Umowy – wzór formularza pomocy publicznej wypełniony przez przedsiębiorcę w postaci nie podpisanego oraz niezeskanowanego dokumentu.
Umowa dofinansowania wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami (tj. wnioskiem, pełnomocnictwem oraz Formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 ),
jako integralna całość, opatrzona jest wspólnym kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym. Przedsiębiorca składając dokumenty w postaci elektronicznej i podpisując paczkę w ww. sposób podpisuje elektronicznie komplet dokumentacji.Przedsiębiorca powinien zatem dołączyć plik pdf umowy pobrany ze strony i nie powinien podpisywać go odręcznie.
Złożenie wniosku i umowy poprzez platformę praca.gov.pl po opatrzeniu ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufania, pozwoli na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy
lub
II. Osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie kompletu dokumentów w miejscu do tego wyznaczonym (skrzynka korespondencyjna umieszczona w przedsionku budynku) w godzinach od 10:00 do 12:30. Dokumenty należy wrzucać w szczelnie zamkniętej kopercie.
Kompletny wniosek złożony drogą papierową powinien zawierać:
1. Wniosek o udzielenie dofinansowania udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników , z dołączeniem pełnomocnictwa (jeśli dotyczy)(wypełniony czytelnie oraz złożony w 2 egzemplarzach).
2. Umowę o dofinansowanie czytelnie podpisaną i ewentualnie opieczętowaną w 2 egzemplarzach.
3. Załącznik nr 1 do Umowy – wzór formularza pomocy publicznej wypełniony i podpisany przez przedsiębiorcę.
Rozpatrzeniu podlegać będą jedynie wnioski prawidłowo sporządzone, nie zawierające braków formalnych i merytorycznych, złożone wraz zkompletem wymaganych dokumentów.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
W związku z licznymi zapytaniami przekazujemy ścieżkę składania dokumentów drogą elektroniczną
· wejdź na portal praca.gov.pl
· wybierz opcję "Tarcza antykryzysowa",
· wybierz opcję "Wniosek o udzielenie dofinansowania” części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników
· pobierz Umowę dofinansowania wraz z klauzulą informacyjną ( w formie pliku pdf )
· pobierz załącznik nr 1 do Umowy - wzór formularza pomocy publicznej wypełnij go, i zapisz na swoim komputerze w formie pliku pdf
page2image17448page2image17608page2image17768page2image17928page2image18088page2image18248page2image18408page2image18568page2image18728page2image18888page2image19048
· wybierz z listy jako adresata "Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie", · dalej postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie.
Dodatkowych informacji udzielają: Barbara Osadkowska tel. 68 38 210 57 Monika Prętka tel. 68 38 210 53

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją