TARCZA ANTYKRYZYSOWA COVID-19

  • 30-04-2020
  • Autor: Anna Zielińska

Wznowienie obsługi bezpośredniej

Wznowienie obsługi bezpośredniej w Wydziale Komunikacji i Transportu

Od 4 maja 2020r. Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Świebodzinie w większym niż dotychczas stopniu będzie dostępny dla mieszkańców. Nie oznacza to pełnego zniesienia ograniczeń i jego funkcjonowania jak przed pandemią - obsługa bezpośrednia interesantów będzie możliwa po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod tel. 68 4755309. 
  • Realizowane są zadanie w zakresie rejestracji pojazdów sprowadzonych zza granicy, nowych i zarejestrowanych w kraju,
  • Realizowane są zadanie w zakresie zgłoszenie zbycia i nabycia pojazdów,
  • Realizowane są zadania w zakresie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz profili kandydata na kierowcę (PKK),
  • Realizowany jest odbiór dowodów rejestracyjnych,  praw jazdy, tablic rejestracyjnych, wtórników.
W celu załatwienia sprawy po wcześniejszej rejestracji wizyty w wydziale, należy przygotować komplet wymaganych dokumentów łącznie z wypełnionym wnioskiem oraz potwierdzeniem uiszczenia opłaty za daną czynność. Na miejscu można dokonać płatności kartą płatniczą. W przypadku płatności za pośrednictwem terminala płatniczego nie ma obowiązku załączania do wniosku potwierdzenie uiszczenia opłaty.
 Przypominamy o konieczności założenia maseczki ochronnej oraz rękawiczek. Na terenie urzędu będzie też można zdezynfekować ręce.
 
 
Oczywiście cały czas jest możliwość załatwiania spraw online:
1. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Systemów Pojazd i Kierowca - https://www.esp.pwpw.pl można załatwić sprawy z zakresu:
  • rejestracji pojazdu,
  • uprawnień kierowców
Korzystając z esp.pwpw.pl wniosek zostanie automatycznie wygenerowany oraz będzie możliwość dokonania opłaty za daną czynność
    Potrzebny będzie podpis elektroniczny lub Profil Zaufany - jeśli go nie masz, zobacz jak łatwo go założyć - https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany 
    Szczegółowy opis zakresu i warunków korzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Systemów Pojazd i Kierowca znajdą Państwo tu - https://www.esp.pwpw.pl/Account/Help
 
2. Poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą EPUAP Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (adres Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP) można załatwić sprawy z zakresu:
  • zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu
    Potrzebny będzie podpis elektroniczny lub Profil Zaufany - jeśli go nie masz, zobacz jak łatwo go założyć - https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany 
 
Poniżej wzory dokumentów do pobrania:
  • wniosek o zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym
  • wniosek o rejestrację/ rejestrację czasową/ wyrejestrowanie / zgłoszenie zbycia /nabycia
  • wniosek pozostałe czynności
  • pełnomocnictwo
  • wniosek o prawo jazdy/pozwolenie do kierowania tramwajem 
  • wzór prawidłowo wypełnionego wniosku o prawo jazdy
 
 
 
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Załączniki