Aktualności

Aktualności ze zdjęciami

XXV Sesja Rady Powiatu Świebodzińskiego

24-03-2017
Przewodniczący Rady zwołuje XXVI zwyczajną sesję Rady Powiatu Świebodzińskiego V kadencji. Sesja odbędzie się 29 marca 2017r. (środa) o godz. 10:00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2.
czytaj dalej
Świebodzin - rzut okiem

II Rokowania po trzecim przetargu ustnym nieograniczonym

14-03-2017
na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w jednostce ewidencyjnej: Świebodzin – miasto, obręb ewidencyjny: 3, przy ul.Łużyckiej 44, powiat świebodziński, województwo lubuskie, oznaczonej ewidencyjnie ...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: II Rokowania po trzecim przetargu ustnym nieograniczonym

II przetarg ustny nieograniczony

07-03-2017
na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w jednostce ewidencyjnej: Świebodzin – miasto, obręb ewidencyjny: 2, przy ul.Okrężnej 4, powiat świebodziński, województwo lubuskie, oznaczonej ewidencyjnie działką...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji:  II przetarg ustny nieograniczony

Elektroniczna skrzynka podawcza

  • 27-08-2008
  • Autor: Przemysław Rowiński
  • drukuj

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
 
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
 
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu ( 7:30 - 15:30) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 7 w siedzibie Urzędu przy ul. Kolejowej 2 w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
    • pamięć masowa USB,
    • płyta CD-RW.
    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu
 
  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowane formaty załączników to:
    • dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf,
    • dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg,
    • dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki elektroniczne doręczane do Urzędu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  • Baner: Okolice Najbliższe
  • Baner: Dzień za dniem
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Policja Świebodzin
  • Baner: Komunikacja - umów wizytę
  • Baner: burza
  • Baner: Lubuskiej Niebieskiej Tarczy Wobec Przemocy
  • Baner: siSMS

Kontakt - stopka

Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
 
Skrzynka EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
Godziny pracy Starostwa: 
Poniedziałek:         7:30-17:00
Wtorek-Czwartek:     7:30-15:30
Piątek:              7:30-14:00
Starosta Świebodziński
Zbigniew Szumski
przyjmuje mieszkańców we wszystkich sprawach, również skarg 
i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 - 15:00
 
Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
Gabinet nr 6 (I piętro)
 
68 475 53 08,  68 475 53 05