Aktualności

Aktualności ze zdjęciami

Pojazdy na sprzedaż

26-06-2018
Na podstawie Zarządzenia Starosty Świebodzińskiego ogłasza się pisemny konkurs ofert na sprzedaż ruchomości będących własnością Powiatu Świebodzińskiego, tj. motoroweru MOTOBI i skutera KEEWAY.
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Pojazdy na sprzedaż

Informacja

14-06-2018
Z przyjemnością informuję, że Stowarzyszenie ,,BONA FIDES" otrzymało dofinansowanie ze środków Województwa Lubuskiego do projektu skierowanego do osób w wieku 60+ z terenu Powiatu Świebodzińskiego i Powiatu...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Informacja

Program Dobry Start.

13-06-2018
Program „Dobry Start” to inwestycja w edukację polskich dzieci. To 300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Rodziny otrzymają świadczenie bez względu na dochód. Wiecej...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Program Dobry Start.

Elektroniczna skrzynka podawcza

  • 27-08-2008
  • Autor: Przemysław Rowiński
  • drukuj

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
 
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
 
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu ( 7:30 - 15:30) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 7 w siedzibie Urzędu przy ul. Kolejowej 2 w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
    • pamięć masowa USB,
    • płyta CD-RW.
    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu
 
  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowane formaty załączników to:
    • dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf,
    • dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg,
    • dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki elektroniczne doręczane do Urzędu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  • Baner: Okolice Najbliższe
  • Baner: Dzień za dniem
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Policja Świebodzin
  • Baner: burza
  • Baner: Lubuskiej Niebieskiej Tarczy Wobec Przemocy
  • Baner: siSMS
  • Baner: Lubuskie Bony Rozwojowe
  • Baner: Nieodpłatna pomoc prawna

Kontakt - stopka

Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
 
Skrzynka EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
Godziny pracy Starostwa: 
Poniedziałek:         7:30-17:00
Wtorek-Czwartek:     7:30-15:30
Piątek:              7:30-14:00
Starosta Świebodziński
Zbigniew Szumski
przyjmuje mieszkańców we wszystkich sprawach, również skarg 
i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 - 15:00
 
Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
Gabinet nr 6 (I piętro)
 
68 475 53 08,  68 475 53 05