Aktualności

Aktualności ze zdjęciami

XXXVIII Sesja Rady Powiatu Świebodzińskiego

24-05-2018
Przewodniczący Rady zwołuje XXXVIII zwyczajną sesję Rady Powiatu Świebodzińskiego V kadencji. Sesja odbędzie się 29 maja 2018r. (wtorek) o godz. 10:00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2.
czytaj dalej
Świebodzin - rzut okiem

Teraz My 50+ projekt fundacji YOLO

22-05-2018
Fundacja „YOLO” rozpoczęła realizację projektu „Teraz My 50+działania na rzecz Seniorów 50+ zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec. Celem projektu jest aktywizacja społeczna i podniesienie jakości...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Teraz My 50+ projekt fundacji YOLO

Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Poradni Psychologiczno-...

15-05-2018
Załącznik do Uchwały Nr 404/2018 Zarządu Powiatu Świebodzińskiego z dnia 14 maja 2018r. ZARZĄD POWIATU ŚWIEBODZIŃSKIEGO ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Poradni Psychologiczno -...
czytaj dalej
Świebodzin - rzut okiem

Elektroniczna skrzynka podawcza

  • 27-08-2008
  • Autor: Przemysław Rowiński
  • drukuj

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
 
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
 
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu ( 7:30 - 15:30) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 7 w siedzibie Urzędu przy ul. Kolejowej 2 w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
    • pamięć masowa USB,
    • płyta CD-RW.
    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu
 
  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowane formaty załączników to:
    • dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf,
    • dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg,
    • dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki elektroniczne doręczane do Urzędu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  • Baner: Okolice Najbliższe
  • Baner: Dzień za dniem
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Policja Świebodzin
  • Baner: burza
  • Baner: Lubuskiej Niebieskiej Tarczy Wobec Przemocy
  • Baner: siSMS
  • Baner: Lubuskie Bony Rozwojowe
  • Baner: Nieodpłatna pomoc prawna

Kontakt - stopka

Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
 
Skrzynka EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
Godziny pracy Starostwa: 
Poniedziałek:         7:30-17:00
Wtorek-Czwartek:     7:30-15:30
Piątek:              7:30-14:00
Starosta Świebodziński
Zbigniew Szumski
przyjmuje mieszkańców we wszystkich sprawach, również skarg 
i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 - 15:00
 
Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
Gabinet nr 6 (I piętro)
 
68 475 53 08,  68 475 53 05