Aktualności

Aktualności ze zdjęciami

Centrum Wolontariatu

18-10-2017
Dzięki pomocy Starostwa Powiatowego i zaangażowaniu nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych zostało uruchomione specjalne Centrum Wolontariatu , w którym pomoc będą mogły znaleźć osoby starsze, samotne i...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Centrum Wolontariatu

Nauczyciele i Pracownicy OświatyPowiatu Świebodzińskiego

12-10-2017
Szanowni Państwo Z okazji Dnia Edukacji Narodowej pragnę wyrazić szczere podziękowania za codzienny trud i pracę dydaktyczno – wychowawczą z dziećmi i młodzieżą Powiatu Świebodzińskiego.
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Nauczyciele i Pracownicy Oświaty Powiatu Świebodzińskiego

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z...

28-09-2017
Zarząd Powiatu Świebodzińskiego w dniu 28 września 2017r. podjął uchwałę w sprawie realizacji zadania publicznego z zakresu aktywizacji zawodowej uczestników projektu „ Aktywna integracja w Powiecie Świebodzińskim ” w...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu aktywizacji zawodowej

Elektroniczna skrzynka podawcza

  • 27-08-2008
  • Autor: Przemysław Rowiński
  • drukuj

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
 
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
 
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu ( 7:30 - 15:30) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 7 w siedzibie Urzędu przy ul. Kolejowej 2 w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
    • pamięć masowa USB,
    • płyta CD-RW.
    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu
 
  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowane formaty załączników to:
    • dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf,
    • dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg,
    • dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki elektroniczne doręczane do Urzędu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  • Baner: Okolice Najbliższe
  • Baner: Dzień za dniem
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Policja Świebodzin
  • Baner: burza
  • Baner: Lubuskiej Niebieskiej Tarczy Wobec Przemocy
  • Baner: siSMS
  • Baner: Lubuskie Bony Rozwojowe
  • Baner: Nieodpłatna pomoc prawna

Kontakt - stopka

Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
 
Skrzynka EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
Godziny pracy Starostwa: 
Poniedziałek:         7:30-17:00
Wtorek-Czwartek:     7:30-15:30
Piątek:              7:30-14:00
Starosta Świebodziński
Zbigniew Szumski
przyjmuje mieszkańców we wszystkich sprawach, również skarg 
i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 - 15:00
 
Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
Gabinet nr 6 (I piętro)
 
68 475 53 08,  68 475 53 05