Wydarzenia
- 03-07-2008
Jakość obsługi klienta - szkolenie dla MSP
Informacja archiwalna z 28/11/2007
W dniu 27.11.2007 roku w Sali Sesyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie odbyło się szkolenie pn.: "Jakość obsługi klienta".
Współorganizatorem szkolenia było Starostwo Powiatowe w Świebodzinie wraz z Polską Fundacją Przedsiębiorczości w Szczecinie - jako instytucje wspierające rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).
Szkolenie adresowane było do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również do właścicieli firm.
Celem niniejszego szkolenia było zapoznanie wszystkich uczestników z profesjonalną obsługą klienta, budującą dobry image firmy.
Licznie przybyli na spotkanie przedstawiciele MSP mieli doskonałą okazję do zapoznania się ze znaczeniem jakości w obsłudze klienta oraz zagadnieniami związanymi z komunikowaniem się z klientem - jako jednym z kluczowych elementów jakości obsługi. Rzetelnie poinformowany i właściwie obsłużony klient, dla którego sprzedawca będzie partnerem w interesach, wróci do firmy. Dlatego też, dokonywanie transakcji z wzorowo reprezentowaną firmą będzie dla niego przyjemnością.
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
- Co i jak w starostwie?
- Tarcza Antykryzysowa
- Formularz kontaktowy
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- Rodzina Razem
- Służba zdrowia i opieka społeczna
- Modernizacja kształcenia zawodowego
- Organizacje pozarządowe
- Oświata
- Portal geodezyjny
- Inwestycje drogowe z PRGIPID
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Jakość powietrza