- 23-07-2008
- Autor: Tomasz Olesiak
Naczelnik Wydziału
Naczelnik Wydziału
Artur Karkocki
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 16 (II piętro)
tel.: 0 684755362
- Kontrola merytoryczna i funkcjonalna wykonywania zadań przez podległych pracowników oraz organizacja pracy Wydziału.
- Nadzór nad wykonywaniem zadań Wydziału.
- Współpraca z organami powiatu przy opracowywaniu projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji.
- Opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy.
- Nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego, rzeczowego wykazu akt.
- Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu, w tym do wydawania decyzji administracyjnych dla pracowników Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień.
- Prowadzenie rejestru porozumień zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej i innymi jednostkami organizacyjnymi oraz tych porozumień.
- Opracowywanie projektów zarządzeń Starosty, innych aktów i dokumentów wewnętrznych.
- Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych.
- Kontrola i zapewnienie dyscypliny pracy w Starostwie .
- Nadzór nad wykonaniem budżetu Starostwa i jego analiza.
- Przygotowanie projektu i zmian planu finansowego.
- Prowadzenie rejestru Zarządzeń Starosty i Rejestru porozumień.
- Uzgadnianie i przygotowywanie projektów postanowień Zarządu Powiatu oraz umów użyczenia lub darowizny dotyczących zbędnego dla Starostwa sprzętu i wyposażenia.
- Prowadzenie rejestrów: zarządzeń starosty, rejestru porozumień, wydanych upoważnień i pełnomocnictw, ryczałtów samochodowych – umowy, umów o korzystanie z prywatnego samochodu do celów służbowych.
- Prowadzenie spraw związanych z wyborami.
Joanna Rybczyńska
Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 16 (II piętro)
tel.: 684755362
e-mail: e-mail
- Wykonywanie zadań związanych z promocja powiatu:
- kierowanie organizacją przedsięwzięć promocyjnych ( imprez, eventów, akcji promocyjnych itp. ) wskazanych przez pracodawcę ;
- współdziałanie w realizacji przedsięwzięć promocyjnych z innymi podmiotami;
- koordynacja współpracy w ramach Euroregionu Sprewa – Nysa – Bóbr, promowanie programów finansowych tego stowarzyszenia;
- współpraca w ramach integracji europejskiej z partnerami zagranicznymi reprezentującymi społeczności lokalne;
- analiza i przedstawianie do rozpatrzenia wniosków o dofinansowania;
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem imprezom kulturalnym, sportowym, społecznym i innym przedsięwzięciom Patronatu Starosty Świebodzińskiego;
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem wyróżnień ustanowionych przez powiat, w tym „Złotej Tarczy Powiatu”.
- W zakresie spraw związanych ze organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami:
- sprawowanie nadzoru nad działalnością fundacji i stowarzyszeń, za wyjątkiem stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego;
- prowadzenie rejestru fundacji i stowarzyszeń działających na obszarze Powiatu;
- prowadzenie działalności związanej ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń kultury fizycznej oraz związków sportowych, działających na terenie Powiatu;
- prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych oraz stowarzyszeń kultury fizycznej nieprowadzących działalności gospodarczej;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w ramach ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w tym przyznawanie i rozliczanie dotacji na realizację zadań publicznych;
- przygotowanie programu współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sprawozdania z jego wykonania;
- Współpraca z naczelnikiem w przygotowaniu projektu i zmian w planu finansowego.
- Koordynowanie realizacji zadań rzeczowych, remontowych i inwestycyjnych.
- Prowadzenie spraw dotyczących administrowania budynkami administracyjnymi, gospodarczymi Starostwa.
Marcin Lewandowski
Starszy Informatyk
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 19 (II piętro)
tel.: 684755323
e-mail: e-mail
- Wykonywanie zadań Administratora Systemów Informatycznych.
- Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych a w szczególności:
- Ochrona systemów sieci teleinformatycznej;
- Kontrola ochrony bezpieczeństwa danych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych danych w systemie informatycznym;
- Opracowanie planu ochrony jednostki organizacyjnej przed zewnętrznym naruszeniem systemu informatycznego i nadzorowanie jego realizacji.
- Przechowywanie dokumentacji systemów, oprogramowania.
- Wdrażanie i nadzór nad pracami związanymi z informatyzacją w Starostwie.
- Administrowanie siecią komputerową Starostwa Powiatowego.
- Wprowadzanie dostępu do systemu informatycznego poprzez przydział hasła.
- Tworzenie i zabezpieczenie kopii zapasowych baz danych, katalogów systemowych i oprogramowania aplikacyjnego zainstalowanego na serwerach.
- Archiwizacja plików i dokumentów wytarzanych na poszczególnych stanowiskach pracy pracowników Starostwa.
- Prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania użytkowanego w Starostwie
- Usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania
- Zabezpieczanie serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
- Odbieranie wiadomości przekazanych w formie elektronicznej.
- Analiza potrzeb Starostwa Powiatowego z zakresu zastosowań informatyki.
- Udzielanie instruktażu na temat eksploatacji systemów komputerowych.
- Prowadzenie ewidencji licencji na oprogramowanie użytkowane w Starostwie.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego Starostwa i monitorowanie potrzeb w tym zakresie oraz jego właściwe wykorzystanie.
- Przeprowadzenie inwentaryzacji sprzętu komputerowego.
- Współpraca w przygotowaniu i przeprowadzaniu likwidacji sprzętu komputerowego i wyposażenia.
- Uzgadnianie i przygotowywanie projektów postanowień Zarządu Powiatu, umów użyczenia lub darowizny dotyczących zbędnego dla Starostwa sprzętu komputerowego i wyposażenia;
- Techniczna obsługa strony internetowej;
- Nadzór techniczny nad Samorządowym Serwisem Informacyjnym.
- Nadzór techniczny nad Biuletynem Informacji Publicznej.
- Prowadzenie spraw związanych z naprawami oraz konserwacją sprzętu elektronicznego.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w sprzęt elektroniczny.
Dorota Wieczorek
Podinspektor
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 18 (II piętro)
tel.: 0 684755313
e-mail: e-mail
- Prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem stosunku pracy oraz ruchem wewnętrznym w tym prowadzenie akt osobowych.
- Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi osób zobowiązanych do ich składania.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, stażu pracy, nagród jubileuszowych oraz urlopów pracowniczych.
- Prowadzenie spraw dotyczących ocen kwalifikacyjnych pracowników.
- Organizacja oraz przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie.
- Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zatrudnienia i czasu pracy oraz innych ocen, analiz, zestawień z zakresu wykonywanych zadań.
- Prowadzenie spraw dotyczących okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników.
- Wprowadzanie danych do systemu PC-Biznes, Płatnik, PFRON
- Przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych pracowników Starostwa, dyrektorów jednostek i służb w tym analiza ich wykorzystania.
- Prowadzenie spraw związanych z nieodpłatną pomocą prawną w ramach 75515 w tym pełnienie funkcji koordynatora powiatu.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów, studentów na praktyki.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w artykuły BHP.
- Rozliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży.
- Współpraca z Inspektorem BHP.
Daniela Łapszyńska - Kedzięrska
Inspektor
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 18 (II piętro)
tel.: 0 684755313
e-mail: e-mail
- Prowadzenie archiwum zakładowego.
- Współpraca z Wydziałami Starostwa i Samodzielnymi Stanowiskami w zakresie zadań związanych z archiwizacją dokumentów.
- Współpraca z archiwum państwowym w zakresie wykonywanych zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowym.
- Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowaniem budynkami nieprzekazanymi w trwały zarząd jednostkom powiatowym związanych z wynajmem, dzierżawą.
- Nadzorowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Starostwa, w tym utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielem firmy wykonującej usługi sprzątające
- Prowadzenie spraw związanych z art.130a Ustawy – Prawo o ruchu drogowym i sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonywanych zadań i przekazywanie ich naczelnikowi wydziału.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu, a w szczególności Starostwa Powiatowego.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i dysponowaniem sprzętu otrzymanego w ramach darowizny.
- Przeprowadzanie procedur dotyczących zamówień z zakresu wykonywanych zadań.
- Prowadzenie rejestru przeprowadzonych zamówień od wartości netto 6.000 zł do wartości netto 14.000 netto z zakresu działania Wydziału Organizacyjnego i jego bieżąca publikacja na stronie BIP
- Koordynowanie i współdziałanie z pracownikami Wydziału Organizacyjnego przy tworzeniu rejestru przeprowadzonych zamówień od wartości netto 6.000 zł do wartości netto 14.000 netto.
- Prowadzenie rejestru umów zawartych w Wydz.ORG i ich publikacja na stronie BIP.
- Wystawianie faktur VAT.
Andrzej Bartoszewicz
Inspektor
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 19 (II piętro)
tel.: 0 684755361
- Prowadzenie Biura Reczy Znalezionych.
- Prowadzenie spraw związanych z informacjami niejawnymi.
- Organizowanie akcji kurierskiej i współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień oraz Urzędami Gmin w zakresie mobilizacyjnego uzupełnienia Sił Zbrojnych.
- Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z organizacją i funkcjonowaniem stałego dyżuru w starostwie powiatowym, a także nadzorowanie tych spraw w gminach.
- Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacja wojskową.
- Kierowanie przedsięwzięciami związanymi z organizacją świąt państwowych oraz innymi wydarzeniami z zakresu polityki historycznej powiatu ( imprezami, eventami, akcjami itp. ) wskazanymi przez pracodawcę.
- Współdziałanie w realizacji przedsięwzięć promocyjnych powiatu z innymi podmiotami.
- Prowadzenie prac związanych z przygotowywanie wniosków o odznaczenia państwowe i samorządowe.
- Nadzór nad działalnością organizacji kombatanckich w ramach funkcji Pełnomocnika Starosty ds. Kombatantów i Weteranów.
- Współpraca z Samodzielnym stanowiskiem ds. Zarządzenia Kryzysowego.
- Dokonywanie niezbędnych zakupów na potrzeby Wydziałów Starostwa, Rady Powiatu i Zarządu Powiatu z wyłączeniem sprzętu elektronicznego i komputerowego.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe.
- Gospodarowanie materiałami biurowymi, kancelaryjnymi i wyposażeniem.
- Realizowanie zadań rzeczowych, remontowych i inwestycyjnych.
Katarzyna Sobolewska
Inspektor
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 9 (I piętro)
tel.: 0 684755307
e-mail: e-mail
- Obsługa sekretariatu Starosty i Wicestarosty .
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji wpływającej.
- Przechowywanie książki kontroli zewnętrznej.
- Obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Starostę i Wicestarostę.
- Prenumerata czasopism i dzienników.
- Organizacja przyjmowania interesantów przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza w sprawach skarg i wniosków .
- Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków.
- Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
- Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania spraw związanych z dostępem do informacji publicznej.
- Prowadzenie zbioru pism dotyczących informacji publicznej.
- Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
Renata Nowacka
Inspektor
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 9 (I piętro)
tel.: 0 684755307
e-mail: r.nowacka@powiat.swiebodzin.pl
- Przygotowanie bilingów rozmów telefonicznych i terminowe sporządzanie not obciążeniowych za rozmowy prywatne pracowników Starostwa.
- Comiesięczne rozliczanie rozmów z aparatów komórkowych i sporządzanie not obciążeniowych za rozmowy prywatne pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą telefoniczną – Centrex, telefonii komórkowej w tym współpraca z przedstawicielami operatorów.
- Ewidencja wszelkich przesyłek, listów poleconych, listów zwykłych wychodzących ze Starostwa.
- Rozliczanie należności z tytułu opłat pocztowych.
- Kwartalne obciążanie kosztami za usługi telefoniczne i pocztowe Wydziału GK, Biura Rady i BOŚ.
- Prowadzenie księgi ewidencji ilościowej wyposażenia.
- Przygotowanie i przeprowadzenie procedury likwidacji sprzętu i wyposażenia.
- Prowadzenie rejestru faktur i rachunków.
- Prowadzenie spraw związanych z opisywaniem i przekazywaniem do Wydziału Finansowego faktur i rachunków.
- Wystawianie faktur VAT.
- Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zarządzenia w sprawie ustalenia instrukcji użytkowania pojazdów, sprzętu silnikowego posiadanego przez Starostwo Powiatowe w Świebodzinie.
- Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem kart drogowych.
- Obsługa kancelaryjna i prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Gospodarowanie pieczęciami i tablicami urzędowymi, w tym prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych.
Łukasz Bojko
Kierowca – konserwator
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 19 (II piętro)
tel.: 0 684755361
e-mail: e-mail
- Prowadzenie samochodów służbowych.
- Obsługa techniczna samochodów służbowych.
- Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i pomieszczeniach przynależnych Starostwa.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenie posesji przynależnych do Starostwa
- Wykonywanie prac konserwatorskich w budynkach Starostwa.
- Dbałość o estetykę wykonywanych prac.
- Stałe przeglądy budynków i pomieszczeń przynależnych pod względem funkcjonalności i estetyki.
- Nadzór i obsługa instalacji grzewczej w budynkach Starostwa Powiatowego w tym dbałość o zachowanie porządku i bezpieczeństwa w pomieszczeniach, w których znajdują się kotły c o i pomieszczeniach przynależnych.
- Nadzór nad ewidencja wydanych kluczy do drzwi głównych w budynkach Starostwa i drzwi w pomieszczeniach biurowych w tym prowadzenia rejestru haseł dostępu.
-
Co i jak w starostwie?
-
Tarcza Antykryzysowa
-
Formularz kontaktowy
-
Elektroniczna skrzynka podawcza
-
Rodzina Razem
-
Służba zdrowia i opieka społeczna
-
Modernizacja kształcenia zawodowego
-
Organizacje pozarządowe
-
Oświata
-
Portal geodezyjny
-
Inwestycje drogowe z PRGIPID
-
Nieodpłatna pomoc prawna
-
Jakość powietrza
-
Wydarzenia
-
Rada Powiatu
-
Zarząd Powiatu
-
Starostwo Powiatowe
- Polityka Jakości
- Starosta
- Wicestarosta
- Sekretarz Powiatu
- Skarbnik Powiatu
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Finansowy
- Biuro Rady i Zarządu Powiatu
- Zespół Stanowisk ds. Edukacji i Zadań Społecznych
- Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
- Wydział Gospodarki Nieruchomoścami
- Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska
- Wydział Komunikacji i Transportu
- Wydział Zarządzania Projektami Europejskimi i Zamówień Publicznych
- Wydział Dróg
- Samodzielne stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Samodzielne Stanowisko ds. Promocji
- Audytor Wewnętrzny
- Zespół Radców Prawnych
-
Ogłoszenia
-
Kontakt
-
Numery kont bankowych
-
Regulaminy / Instrukcje
-
Mapa dróg powiatowych
-
Tłumacz migowy
-
Linki
-
Deklaracja dostępności cyfrowej