Aktualności

Aktualności ze zdjęciami

Centrum Wolontariatu

18-10-2017
Dzięki pomocy Starostwa Powiatowego i zaangażowaniu nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych zostało uruchomione specjalne Centrum Wolontariatu , w którym pomoc będą mogły znaleźć osoby starsze, samotne i...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Centrum Wolontariatu

Nauczyciele i Pracownicy OświatyPowiatu Świebodzińskiego

12-10-2017
Szanowni Państwo Z okazji Dnia Edukacji Narodowej pragnę wyrazić szczere podziękowania za codzienny trud i pracę dydaktyczno – wychowawczą z dziećmi i młodzieżą Powiatu Świebodzińskiego.
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Nauczyciele i Pracownicy Oświaty Powiatu Świebodzińskiego

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z...

28-09-2017
Zarząd Powiatu Świebodzińskiego w dniu 28 września 2017r. podjął uchwałę w sprawie realizacji zadania publicznego z zakresu aktywizacji zawodowej uczestników projektu „ Aktywna integracja w Powiecie Świebodzińskim ” w...
czytaj dalej
Ilustracja do informacji: Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu aktywizacji zawodowej

Wydział Organizacyjny

  • 23-07-2008
  • Autor: Tomasz Olesiak

Naczelnik Wydziału

Naczelnik Wydziału
Anna Krajewska
                                                                                          
                                                                              
 
Starostwo Powiatowe; Ulica Kolejowa 2 
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
pokój nr 16 (II piętro)
tel.: 0 684755362
fax: 68 47 55 305
e-mail: e-mail
  • Kontrola merytoryczna i funkcjonalna wykonywania zadań przez podległych pracowników oraz organizacja pracy Wydziału.
  • Współpraca z organami powiatu przy opracowywaniu projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji.
  • Opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy.
  • Nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego, rzeczowego wykazu akt.
  • Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty i Zarządu, w tym do wydawania decyzji administracyjnych dla pracowników Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień.
  • Prowadzenie rejestru porozumień zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej i innymi jednostkami organizacyjnymi oraz tych porozumień.
  • Opracowywanie projektów i prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty, innych aktów i dokumentów wewnętrznych.
  • Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z zadaniami Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Starostwie.
  • Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa, dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
  • Prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem stosunku pracy oraz ruchem wewnętrznym.
  • Organizacja oraz przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie.
  • Prowadzenie spraw związanych z kompletowaniem oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich składania.
  • Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zatrudnienia i czasu pracy oraz innych ocen, analiz, zestawień z zakresu wykonywanych zadań.
  • Nadzór nad wykonaniem i analiza budżetu Starostwa.
  • Przygotowanie projektu i zmian planu finansowego
  • Koordynowanie realizacji zadań rzeczowych, remontowych i inwestycyjnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z wyborami.
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 18, tel. 0684755313
Inspektor - Daniela Kędzierska - Łapszynska; e-mail
  • Prowadzenie archiwum zakładowego.
  • Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania budynkami nieprzekazanymi w trwały zarząd jednostkom powiatowym w tym spraw związanych z wynajmem, dzierżawa.
  • Prowadzenie spraw dotyczących administrowania budynkami administracyjnymi, gospodarczymi w tym spraw związanych z wynajmem, dzierżawą.
  • Realizowanie zadań rzeczowych, remontowych i inwestycyjnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją faktur i rachunków w tym wnikliwe i szczegółowe opisywanie faktur i rachunków.
  • Wprowadzanie umów i zleceń do sytemu finansowego.
  • Wystawianie faktur VAT.
  • Dokonywanie niezbędnych zakupów na potrzeby Wydziałów Starostwa, Rady Powiatu i Zarządu Powiatu.
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu a w szczególności Starostwa Powiatowego.
  • Nadzór nad ewidencja wydanych kluczy do drzwi głównych w budynkach Starostwa i drzwi w pomieszczeniach biurowych w tym prowadzenie rejestru haseł dostępu.
  • Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i dysponowaniem sprzętu otrzymanego w ramach darowizny.
  • Prowadzenie spraw związanych z art.130a Ustawy – Prawo o ruchu drogowym.
  • Obsługa kancelaryjna i prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Gospodarowanie pieczęciami i tablicami urzędowymi, w tym prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych.
  • Przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych pracowników Starostwa
  • Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Wydział Organizacyjny.
  • Nadzorowanie i współpraca z firmą sprzątającą w budynkach Starostwa.
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 19, tel. 0684755361
Inspektor - Andrzej Bartoszewicz; e-mail
  • Prowadzenie Biura Reczy Znalezionych.
  • Prowadzenie Kancelarii Tajnej.
  • Organizowanie i przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej na terenie powiatu.
  • Organizowanie akcji kurierskiej i współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień oraz Urzędami Gmin w zakresie mobilizacyjnego uzupełnienia Sił Zbrojnych.
  • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z organizacją i funkcjonowaniem stałego dyżuru w starostwie powiatowym, a także nadzorowanie tych spraw w gminach;
  • Współdziałanie z inspekcjami strażami i inspekcjami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem publicznym.
  • Wydawanie decyzji o przeprowadzeniu zbiórki publicznej na obszarze Powiatu, jeżeli ma być ona przeprowadzona na obszarze Powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę i sprawowanie kontroli nad jej przebiegiem.
  • Załatwianie spraw związanych z organizacją imprez masowych.
  • Organizacja świąt państwowych.
  • Nadzór nad działalnością organizacji kombatanckich.
ul. Kolejowa 2, piętro II - pokój nr 19, tel. 0684755323
Informatyk - Przemysław Rowiński; e-mail
  •  Wykonywanie zadań Administratora Systemów Informatycznych.
  • Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych.
  • Przechowywanie dokumentacji systemów, oprogramowania.
  • Wdrażanie i nadzór nad pracami związanymi z informatyzacją w Starostwie.
  • Administrowanie siecią komputerową Starostwa Powiatowego.
  • Prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania użytkowanego w Starostwie
  • Zabezpieczanie serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  • Odbieranie wiadomości przekazanych w formie elektronicznej.
  • Prowadzenie ewidencji licencji na oprogramowanie użytkowane w Starostwie.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego Starostwa i monitorowanie potrzeb w tym zakresie oraz jego właściwe wykorzystanie.
  • Uzgadnianie i przygotowywanie projektów postanowień Zarządu Powiatu, umów użyczenia lub darowizny dotyczących zbędnego dla Starostwa sprzętu komputerowego i wyposażenia;
  • Techniczna obsługa strony internetowej;
  • Nadzór techniczny nad Biuletynem Informacji Publicznej.
  • Prowadzenie spraw związanych z naprawami oraz konserwacją sprzętu i wyposażenia Starostwa.
  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w sprzęt i wyposażenie.

ul. Kolejowa 2, piętro I - pokój nr 7, tel. 0684755308
Inspektor - Małgorzata Wojciechowicz; e-mail
  • Obsługa telefoniczna i telefaksowa Starostwa.
  • Przygotowanie bilingów rozmów telefonicznych i terminowe sporządzanie not obciążeniowych za rozmowy prywatne pracowników Starostwa.
  • Comiesięczne rozliczanie rozmów z aparatów komórkowych i sporządzanie not obciążeniowych za rozmowy prywatne pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą telefoniczną – Centrex, telefonii komórkowej w tym współpraca z przedstawicielami operatorów.
  • Ewidencja wszelkich przesyłek, listów poleconych, listów zwykłych wychodzących ze Starostwa.
  • Ewidencja korespondencji przekazanej gońcowi.
  • Rozliczanie należności z tytułu opłat pocztowych.
  • Prowadzenie rejestru wpływających faktur i rachunków.
  • Prowadzenie księgi ewidencji ilościowej wyposażenia.
  • Prowadzenie zbioru umów i zleceń wychodzących z wydziału ORG.
  • Rozliczanie wyjść prywatnych pracowników Starostwa.
  • Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników.
  • Baner: Okolice Najbliższe
  • Baner: Dzień za dniem
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Policja Świebodzin
  • Baner: burza
  • Baner: Lubuskiej Niebieskiej Tarczy Wobec Przemocy
  • Baner: siSMS
  • Baner: Lubuskie Bony Rozwojowe
  • Baner: Nieodpłatna pomoc prawna

Kontakt - stopka

Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
 
Skrzynka EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
Godziny pracy Starostwa: 
Poniedziałek:         7:30-17:00
Wtorek-Czwartek:     7:30-15:30
Piątek:              7:30-14:00
Starosta Świebodziński
Zbigniew Szumski
przyjmuje mieszkańców we wszystkich sprawach, również skarg 
i wniosków w poniedziałki w godzinach 8:00 - 15:00
 
Starostwo Powiatowe
Ulica Kolejowa 2
66-200 Świebodzin
BUDYNEK "A"
Gabinet nr 6 (I piętro)
 
68 475 53 08,  68 475 53 05