Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19
PSSE w Świebodzinie informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:
1. online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne
2. lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.
Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020r. włącznie.
Pozostałe sprawy mogą być kierowane do PSSE w Świebodzinie drogą mailową.
Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.
1. online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne
2. lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.
Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020r. włącznie.
Pozostałe sprawy mogą być kierowane do PSSE w Świebodzinie drogą mailową.
Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
- Co i jak w starostwie?
- Tarcza Antykryzysowa
- Formularz kontaktowy
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- Rodzina Razem
- Służba zdrowia i opieka społeczna
- Modernizacja kształcenia zawodowego
- Organizacje pozarządowe
- Oświata
- Portal geodezyjny
- Inwestycje drogowe z PRGIPID
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Jakość powietrza